I miei Video clips furlans

Loading...

01 mar 2011

Mastie e spude / Mastica e sputa

A Singapôr, in tun paîs indulà che le netece a é impuartant, par no vê cragnis a netâ i marcepîts o i puescj publics e an semplicementri proibît di mastiâ pês merecane e di bevi bibitis in scjatule in public.
In tal paîs de pês merecane invezit e an fintramai dedeât une strade a cheste civilizazion superiôr dal mastie&spude  come a St Luis Obispo in Californie o a Seatle.
In France forsite o viodarin prest il Sarkozy gum deventâ le gnove specialitât de cuisine française daspó che Sarkozy al é stât cjapât cule pês te bocje tant ch'al dave le man al ministri Erdogan. 
E da nô? Da nô, nuie.Tal paîs dal rumine-e-tâs i furlans a son pôc demostratîfs. Al massim a fasin fente. Par no butâle in usb, ven a stâi in ridi.
Invezit in Turchie tal paîs indulà che le religjon a rive fin tai cessos e a impon di netâsi il cûl cule çampe, al tornarà di mode il mastie e spude viers i ocidentâi da cuant che il sindic di Istambul al à rispuindût a Sarkozy  tal stès mût e che in dute le Arabie al é deventât di mode di trai lis scarpis sui politics.

A Singapore, dove la nettezza urbana é più importante che altrove, per ridurre i problemi di pulitura é semplicemente proibito masticare gomma in pubblico come del resto di bere bibite in scatola.
In America invece, patria del mastica-e-sputa hanno perfino dedicato delle strade (St Luis Obispo e a Seattle) a quest'americana nobile abitudine di esprimere il pensiero che da noi equivale a una cagata.
E da noi? In Francia potrebbe presto apparire una nuova specialità della cuisine française: La chique Sarkozy . Questo, da quando ha fatto scandalo in Turchia facendosi prendere a masticare gomma mentre si faceva ricevere dal ministro Erdogan. Da noi, niente, nel paese del rumina e taci del Friuli siamo poco dimostrativi.Al massimo facciamo finta o la buttiamo in usb, cioé in ridere.
In Turchia invece dove la religione arriva fino a imporre di adoperare la mano sinistra per pulirsi il culo, potrebbe finalmente impiantarsi questa moda deli mastica&sputa verso gli occidentali da quando il sindaco di Istambul ha voluto rispondere a Sarkozy  facendo la stessa cosa e da quando é diventato di moda lanciare le scarpe sui politici.

Nessun commento: